Pages

24 Aralık 2012 Pazartesi

Yerdeki Yıldızlar

Selamlar dostlara, arkadaşlara, uzaktakilere, yakındakilere, uzak gibi görünüp her zaman yanımda olanlara Selamlar. uzun aradan sonra BEN GELDİM. Nasılsınız dostlar görüşmeyeli. ben oradan oraya savrulmakla meşgulüm. Aynı yerde farklı mekanlarda. Bu blog işine girişirken düşüncelerimizi belirtelim, eğlenceli uğraş, zaten zamanın çoğu nette geçiyor vb. düşüncelerle daldık. ne var ki bu yıl evde durmama dışarıya açılım gerçekleştirme senemmiş. Duramıyorum kardeş aynı yerde. Eee bir de buna zorunlu iş eklenince gün bitiveriyor farkına bile varmadan. ev ev geziyorum kahvaltıydı, yemekti derken sevmediğiniz yerlerde de hoş vakit geçirebileceğiz ortamlar oluşabiliyormuş onu anladım. :)  

Neyse geçtiğimiz hafta yüzümüzü değiştirdik nasıl buldunuz? Bana soracak olursanız, sevdim bu halini; ayrıca sizlerin daha aktif olabileceği yer haline geldi diye düşünüyorum. 

Çok tatlılar eklemeden duramadım ;)

Tüm bu ayrı kalmışlıkta ben bu yerdeki yıldızlarla meşguldüm en çok. neler mi yaptık.....!!

İlk olarak şapka partimiz.... :) Hepsi birbirinden güzel şapkaların olduğu parti düzenledik. Yedik-içtik-oynadık...

     

Başka bir zaman ise çevreye ne kadar duyarlı olduğumuzu  kanıtladık. Okulumuz etrafındaki çöpleri topladık.

 

Kışa hazırlığı olarak hep birlikte turşu kurduk. Ama ben bu fotoları yükleyene kadar kurduğumuz turşuyu çoktan afiyetle yedik :))



Sorumluluk sahibi öğrenciler olduk ve köpeğimiz için bir kulübe yaptık. Hem de çevreye atılmış olan mavi kapakları toplayarak yaptık bunu. ama ben son halini çekmeyi unutmuşum. çok güzel görünüyor bütün bakınca :))

  
Yerli malı yurdun malı dedik. Evlerimizden getirdiğimiz meyveleri yemeden önce kendimiz meyveler diktik. Çok cici olmuş ama değil mi? Hemen yanındaki fotonun devamını daha sonra yükleyeceğim. halat çekme yarışının seçmelerinde çekilen bir fotoğraf. okulumuzda yarışmalar düzenledik, çocuklar ve biz oldukça eğlenceli bir gün geçirdik ama en önemlisi ne kadar hırs dolu olduğumuzu fark ettik :)) 


 roketler yapıp uzaya gittik. sizlere de el salladık görmediniz mi? :)) Diyelim onu görmediniz; sarı kız boya bolacıya karşı savaştı o oyunu da izlemediniz. Sizde canım ne uzaya gidebiliyorsunuz ne de evinize tiyatro getirtebiliyorsunuz hıh :))   




Neyse neyse son olarak yıldızlarımla önce renkli hamurlar yaptık; sonra da onlara bir güzel şekiller verdik ( laf aramızda baştaki ve ortadaki yapılan kişi benim aynı beni yaptı minişlerim :D, çiçekte bana hediye edildi).  

       

İşte böyle sevgili dostlar daha bir sürü ciciler yaptık ama ben hep fotoğraf çekmeyi unutuyorum. bugünlükte bu kadar olsun. Size elvada anaokulumuzla hoşçakalın diyorum :) her daim gülümsemeniz dileğiyle... çok çok öptüm



0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger