Pages

12 Aralık 2012 Çarşamba

Spor Aşkı


Benim spor aşkımı bilmeyen yoktur. Sporun her türlüsünü severim tekwandodan tenise, atletizmden eskrime, F1den raftinge kadar diyebilirim rahatlıkla. Öyle ki gece kalkıp izlediğim NBA maçları bilem vardı bir zamanlar. Futbolu da severim herhangi bir türk takımını tutmasamda ama barçalıyım diyebilirim rahatça. spora yaptığı katkılar bariz olup euroleague'in başına da ismini yazdıran Turkish Airlines yeni reklam filmi çekmiş. tv de dolaşırken gördüm bende. oflaya puflaya tv dede hiç birşey yok derken o da ne Messi ve Kobe geçmişler dişsiz çocuğa (helede ön dişleri olmayınca pek bir sevimli oluyo keratalar, harfleri de tam çıkartamıyorlar :d)  yaranmaya çalışıyorlar( bilmiyorlar ki çocuklar tatlıyı hele ki dondurmayı çok severler :p ). neyse efenim ben iki sevdiğim insanı görmekten mutlu oldum, keyifle de seyrettim reklamı. gece gece beni gülümsettiği için de Türk Hava Yollarına teşekkür ederiz. işte videomuz izlemeyenler için ;)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger