Pages

10 Aralık 2012 Pazartesi

Pepe Meditasyonu :)



Herkesin bildiği üzere Pepe sevgisi çocuklarımızı sardı sarmaladı bende gönlü çocuk bir kul olarak bu meditasyona dahil oldum. 

Bu aralar yorgunluğumu bir şeyler (GD) dinleyerek yatıştırmaya çalışıyorum. Uzunca bir süredir internete de giremiyordum eve gelince  youtube kardeşim neler yapıyor hali ahvali yerinde mi bir bakayım dedim bir de ne göreyim J youtube kendini revize etmiş yeni ara yüzü hayırlı olsun ne diyeyim Allah tamamına erdirsin :P bana yine saçmadan seçme bir dolu video önermiş sıralamış ve lakin ben amacıma ulaşmışım sayfamın yarısı GD yarısı şu bu o olmuş. Bizim yavrucağı dinledim dinledim dinledim dinledim.... Aklıma face'e bakmak geldi arkadaşım Pepe kardeşimizi paylaşmış bende meraka binaen youtube'da şöyle bir bakındım GD'den kalan alanı Pepe ile doldurdum. Bu çizgi film insana saygı aşlar sevgi aşılar sevimlilik aşılar en önemlisi evlat sevgisi aşılar J 
İyi seyirler...



NOT: GD=G-Dragon

0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger