Pages

28 Kasım 2012 Çarşamba

''O '' Şehir

Bilirim sevmezsin sen Ankara' yı. Haklısında bende çok sevmezdim, hep şikayet eder dururdum. Ankara'nın soğuktur havası herkesi kabul etmez içine. Sadece havası değil insanı da soğuktur. Bende soğuk, donuk birisi olduğumdan alıştım gittim herhalde. Orada ikamet etmek zorunda kaldığında hem senin ruh halin hem de Ankara' nın ruh-i seniyesi sevmeni(olumlu düşünmeni) engelledi sanırsam. Tabi bunda daha mutlu olunan yerden mecburiyete göç etmenin verdiği sıkıntıda olabilir. Ha Ankara'da sosyal yaşam yok diyorsan; aktiviteler olmaz değil kendince vardır ama bekleme İstanbul kadar. Bürokrat şehri ne beklersin ki; sabah siyaset akşam siyaset ( ne desek de halkı uyutsak diye düşünür dururlar). 
Velhasılı kelam müzik yapan gençler gördüm Ankara caddelerinde sen düştün aklıma paylaşmak istedim.... 



Santur diye müzik aleti varmış (cehaletime verin ey dostlar araştırmacı ruhum bunu es geçmiş) sesini çok beğendim çok hoşuma gitti.



4 yorum:

esila dedi ki...

Biraz biraz beni biraz sevmedi galiba girmeye çalışıyorum bloğa music player çıkıyor karşıma seçiyorum bişeyler kabul etmiyor bişekilde üye oldum zar zor bu seferde bloğa girince yorum yapamıyorum ayh ayh
Neyse bu yazıyı çok üstüme alındım ve geldim

esila dedi ki...

Sitede biraz dolaştım çok ciciş hemde tontiş olmuş ama birazda kıskandım galiba bende yazı yazmak daha doğrusu yazdıklarımı paylaşmak istiyorum :((
Sevgili higgs bozonu görüyor musun adım adım takibindeyim:)

esila dedi ki...

Benim music playerim çalışmıyor:(

seyyah dedi ki...

öncelikle hoş geldiniz sitemizi begenmenize çok sevindim ve higgs bozonu adına ''yaaa kusura bakmayın can dostlarım ben bu hafta internete girmedim. blogu beğenmeniz beni çok çok mutlu etti. Blog google chrome da daha iyi çalışıyor. Yorum okuma vs daha iyi yapabilirsiz. Önerilerinizi ve isteklerinizi dikkate alacağım.Yine birkaç gün internete giremeyaceğim sevgi ve selametle....'' mesajını iletiyorum. :)

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger