Pages

26 Aralık 2012 Çarşamba

Özür Dilerim



Günler geçiyor birbiri ardına. Fark etmeden, neden, niçin, nasıl oldu demeden ve en önemlisi sevgiyi düşünmeden-düşünemeden, gülümsemeyi akledemeden.

Durakta beraber beklediğimiz teyze; özür dilerim lafa tutarsın, hakkımda aklına gelen her şeyi sorarsın, aldığın cevaplar ardında arada kalanları kurcalarsın diye sana gülümsemedim-gülümseyemedim

Otobüste yanıma kim oturdu bilmiyorum gerçekten, kız mı-erkek mi, öğrenci, amca, dayı, teyze… Aklıma hiç mi hiç gelmedin, sana dönüp bakmadım bile. Artık her kim isen özür dilerim.

Kantindeki amca, Ömer Hoca, dersteki subay abi, kütüphanedeki güvenlik abla galiba sizi de ıskaladım özür dilerim.

Hadi ama koş otobüsü kaçırmamalısın yeterince acıktın, yoruldun, sıkıldın, düşündün! ve galiba arkadaşını da kırdın. Senin biraz daha limitin vardır kırabilir, üzebilir, ifadesiz ortalığı seyredebilirsin.

Sağımda oturan güzel kız; bir saat birlikte yolculuk ettik, bir saat ilahi kamera bizi aynı karede görüntüledi bunu ne sen umursadın ne de ben. Aslında ne kadar çok ortak yönümüz vardı demi? Hiç konuşmadan ortaklığı aleni olan ortaklıklar. Aynı cins, aynı üniv, aynı kampüs, aynı durak, aynı otobüs, aynı renk kıyafetler…  ve hepsi aynı saatte. Ne sen bana gülümsedin ne de ben sana. Özür dilerim.

Solumda oturan kıvırcık saçlı, ağır sigara kokulu cici kız, ciciliğine hüküm biçtiğim kız! Saat hiç de erken değildi. Dünyanın birçok yerinde o zaman dilimi akşamüzeri diye adlandırılıyor ve sen hala kahvaltı etmedim dedin. Kan şekerin mi düşmüştü, yoksa tansiyonun mu ya da her ne ise. Neden bu kadar çok titriyorsun? Önceden ben de piercing istiyordum canın acıdı mı, kucağındaki kitaplar çok mu ağır? Sonunda dayanamayıp seslendim evet evet cılız bir sesle seslendim :) ‘ kitaplar ağırsa tutabilirim’ Hiç beklemediğim kocaman bir gülücük ‘teşekkür ederim galiba tutabilirim, sorun değil şimdilik’

Bende teşekkür ederim bugün bana gülümsemeyi kalbimin bir köşesine gömdüğümü hatırlattığın için. Teşekkür ederim, Hak için ayırdığım dakikalarda Hakkın hak dediğini aklıma getirmediğimi hatırlattığın için. Teşekkür ederim sadakanın ne kadar kolay verilebileceğini hatırlattığın için, umursamazlığımı yüzüme vurduğun için....

  

0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger