Pages

15 Nisan 2013 Pazartesi

Yeni Oyuncağım


Bir süredir yeni bir oyuncak edindim onunla oynuyorum, oyalanıyorum...

ArtRage diye bir program, paint'in geliştirilmiş hali desek yalan olmaz ;) Bendeki sürümü ArtRage 3 Studio Pro. Sulu boyası, kalem boyası, spreyi, pastel boyası, spatulası.... ile geniş bir çalışma alanı sunuyor. Acemi biri olarak benden geçer not almayı başadı :) İlk başta ne yapacağıma karar veremedim öyle oyanlandım, uğraştım başarılı olamadım, deneye deneye elim biraz alıştı ama daha yolun başındayım. Bir şeyler yapabilir oldukça sizlerle paylaşırım


Çalışmalarımdan bazıları;













3 yorum:

Unknown dedi ki...

buradan yorum yapamayan okurlarımız var. özür diliyoruz. bize emek çekip face sayfamızdan ulaştılar teşekkürler..

Unknown dedi ki...

başarılı bir çalışma olmuş devamını bekliyorum :))

Unknown dedi ki...

teşekkürler, bizi takip edin, devamı gelecek :)

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger