Pages

29 Aralık 2012 Cumartesi

Happy Christmas :)



Yazıya nasıl başlasam bilemedim.Galiba ben yeni yıl kutlamalarının ehemmiyetine hakim değilim :) 2012 yılının nasıl geçtiğinden mi bahsetmeliyim, yoksa 2013 yılından neler istediğime!!! mi dem vurmalıyım son bir aydır kararsızım :) :) :) Malumunuz ki hayatımda evveli olmayan bir olay.

Bir aydır doğru okudunuz bir aydır dersten-okuldan-ondan-bundan-hayatın rutininden arta kalan zamanlarda düşündüm. Blog yeni yıl yazımız nasıl olsun işin içinden çıkamadım. Her gün bakıyorum seyyah bugün yazmıştır a-aa yazı yok. Bari ben yazayım dedim. Seyyah umarım gelen taş başını yarmamış, gözünü çıkartmamıştır. Bitti mi canım ev ev gezmelerin :)    bitti ise bloga gel bekleriz ortam hala sıcak, anne eli değmiş gibi ;)

Öncelikle hristiyan aleminin noelini kutlarım. Bu mübarek günlerini bereketli, huzurlu ve diledikleri şekilde kutlayabilmelerini temenni ediyorum. 

Kapitalist sistem yapacak bir şey yok hem alışveriş hem iş deyip ekonominin çarkını döndürenlerin kesesine bereket diler, sonuçta büyük bir pazar katkımız olmasa olmazdı diyenleri katkılarından dolayı kutlarım.

Bacım benim alakam, fikrim, bilgim yok amma velakin süslemeler çok güzel şu yoğun ve bir o kadar da soğuk günlerde sokaklar rengarenk, vitrinler cıvıl cıvıl olunca yüreğim ısındı diyenleri de renk cümbüşünün ve ışıklandırmaların zevkine kendilerini salıvermelerini şiddetle tavsiye ederim :) zira ben kısmen de olsa bu gruptayım.

Buyurun efendim bunlar da benim beğenilerim :)

Kesinlikle parmak baskısı üzerine yoğunlaşmak istiyorum. Sen ne güzel, ne orjinal bir çalışmasın. Hayaline bırak, bak bakalım parmaklardan ne çıkacak...



Bu aralar keçe aşkım had safhada. Birkaç top rengarenk keçe alıp annemin değimi ile elime yüzüme bulamak istiyorum.



Aile efradı bilir kırmızı ve beyaz delisiyim ikisi olsun isterse çamurlu olsun yeter ki benim olsun yıkar-temizler-arındırır değerlendiririm :) ama bazı durumlarda kırmızı ve bordo ayırdımını pek de yapabildiğim söylenemez.  Neyse bu çocuğa sıkıştırmak sureti ile sevgi boğulması yaşatabilirim :) seni kerata bal yanaklarını yesinler...Maşallah




Bunlar yemelik mi seyirlik mi? Yemelikse bende istiyorum zira seyretmek zaten iştahı doğru orantılı olarak kabartabiliyor :)






Tamam anladık yemelikmiş :) hatta ve hatta sofra konsepti bilem var. Yine doğal olarak gururla kırmızı ve beyaz aynı karede boy gösteriyor.






Bu son eklentiler bağımlılık eseri, bağımlılığı başlatan sevgili kuzenlerimle ne gibi bir işkence uygulamalıyım bilemiyorum :) ( tabi ki şaka ) 



YG Family yeni yılınızı kutlar....


NOT: Taeyang = Olayla hiçbir alakam yok ben kazancıma bakarım, siz ayakta oyalana durun ben kenarda oturur, yönümü bile size dönmeyerek kesin tavrımı sergilerim :) :) yazık yavrum niye seni dışladılar, kimin kuyruğuna bastın da seni böyle ettiler....


0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger