Pages

15 Aralık 2012 Cumartesi

'O' an

Bugün canım kuzenlerim bizde idi çok çok çok özlemişim. Oturduk konuştuk, yedik, içtik eğlendik, bolca güldük. Allah keyfimizi daim eylesin. Face'de gezinirken gördüğümüz ve birbirimize gösterip hayli güldüğümüz şeyleri sizinle de paylaşmak istedim.



Bu fotoğrafa bizi ilk tepkimiz korkunç oldu. Neticede yemeseler bile çarpıvermeleri kaç bin tokat etkisi oluşturacak :) face yorumları ise bir harika işte size birkaçı;
-Çok iyi
-Hösttt
-Oltayı sarkıtıcan içlerine
-Photoshop
-son anı yakalamak olsa qerek
-ben bakınca yusuf yusuf
-bir kaç köpek balıgı çagırında bayram etsinler 
-110luk çift damarlı apnea zıpkını bi salcan aralarına; makaranın bittiği yere kadar 50 tane balık dizer ipe...
-Photoshop
-Montaj oldugunu sudaki bulanıklığın adamın üzerinde kaybolduğundan anlayabilirsiniz fakat gerçekten böyle bir resmin çekilebilmesinin mümkün olduğunu da düşündüğümden beğendim 
-Montaj veya değil on numara foto olmuş...montaj oldugunu çıkarınca ne oluyor g.tün göğe mi eriyor ? ödül falan ?
-öfff bee balığın tanesini 10 liradan satsak.. orada 1.000 tane balık rahat vardır.. 1.000 x 10 = 10.000.. balık işine mi girsek naapsak la?
-Ordaki olmak ısterdım
-Orada olda göreyim

Buna bayıldım geçenlerde izledim. Kuzenlere dedim ki bakın bacılar bloga koymaya çekindim size bir şey göstereceğim. Kuzenim yok yok kesin koy bloga mest oldum dedi, onu kırmak olmazdı bende sizlerle paylaşayım istedim. Mimikleri, tepkileri, şaşkınlıkları harika ve hepsi 'o' anı bekliyor :) ilginç ama çok çok iyi fikir



Ne enteresan insanlar var ve neler aklediyorlar :) O vicdan azabı, o iç çekiş ve sonunda olanlar.

 

Bunu herkes izlemiştir ama bizde paylaşalım dedik birliğin kuvvet oluşturduğu 'o' anlar iyi seyirler


ve ben kesinlikle bu şakanın malzemesi olmak istemezdim. Neden mi? Cevabı çok açık iyi seyirler

0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger