Pages

11 Aralık 2012 Salı

İnna - İnndia



Son birkaç günün/haftanın acısını çıkartayım diye bloga çıkartma yaptım resmen. :)

İnna şarkıları şirin bir yengemiz bende dinliyorum (tanışıklığımız çok taze) Hep Asya'dan bahsediyoruz araya Avrupa'yı sıkıştırayım dedim. Zaten tanıyorsunuzdur. Yengemiz listeleri altüst etmiş bilmem ilginizi çeker mi. Ben kendilerinden bahsetmeyeceğim orada burada adı hayli telaffuz edilmiş bilmeyenler -tanımayanalar arzu ederseniz şuradan buradan bakabilirsiniz :)

INNdiA şarkısının (Rock the Roof @ Istanbul) versiyonundan yeterince hoşlandım sanırım. Birkaç versiyonu var, ben diğerlerini daha fazla sevdim özelikle INNA feat Play & Win versiyonunu ama bloga bunu koymayacağım  bu tarz klipleri sevimsiz buluyorum izlememeyi tercih ediyorum.

Neyse bu çok cici iyi seyirler....(:




ve INNA - INNdiA (Rock the Roof @ Istanbul)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger