Pages

27 Ocak 2013 Pazar

Yuppiİ Tatil

evet evet ben yaşıyorum hala. hayat belirtisi gösterdim sonunda tatil gelince :). Tatil tatil tatil... Söylemesi bile güzel değil mi? O kırmızı valiz yeniden yollarda. Bence eşya kullanıldıkça mutlu olur. benim kırmızım da ne zaman yola çıksak sanki etrafa gülücükler saçıyormuş gibi geliyor. Ya da sahibi öyle oluyor artık bilemiyorum. En çok sevdiklerimden bir tanesi yolculuk etmek ve tatil gelince daha ayrı bir anlam taşıyor.Yoğun geçen bir dönemin ardından ara tatile kavuştuk. Herkesin buna ihtiyacı vardı diye düşünüyorum. Tatili olmayanlar üzgünüm çalışmaya devam etmek zorundasınız :) Tatil gerekli çünkü yenilenmeye, eksikleri görmeye, insanlarla iyi anlaşmaya, sevdiklerinle birlikte olmaya ihtiyaç var. Tabi tatil benim üzerimde bir rehavet sağlıyor ve zaten boş vermiş biri olarak iyice dibe vurmama sebebiyet verebiliyor. Ama kota koydum kendime bu defa en az iki kitap bitirilecek, fazla uyku yok insan içine karışılacak ve bloga vakit ayılacak.:) . Tatilde çok komik olduğunu düşündüğüm  cheongdam dong alice izlenecek. üç hafta önce başladığım hepi topu 11 bölüm olan ve benim bir türlü vakit bulup bitiremediğim  Rich man, poor woman bitirilecek ve daha kuzenlerle film geceleri düzenlenecek.  HERKESE İYİ TATİLLER...  Tatil müziksiz olmaz :p







0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger