Pages

12 Ocak 2013 Cumartesi

BİGBANG KOPUYOR :))



Dostlar bir arkadaş( Still Alive) bloğunda benimkilerin giflerini paylaşmış. Ben acayip beğendim. Gülmekten yerlere yattım. Eee dedim güldüm biraz da biraz biraz okuyucuları gülsün dedim ve yazardan da izin alarak yayınlıyorum( asıl yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Keyifli seyirler (:

<<Hey Ho!!!
Geçtiğimiz günlerde BIGBANG giflerimin arasında gezinirken çoğunda ortak bir yan keşfettim! BIGBANG her daim kopuyor!! :D Biz V.I.Pleri nasıl güldüreceklerini gerçekten çok iyi biliyorlar! Parodiler olsun mimikler olsun espiriler olsun hepimizin neşe kaynakları! Moralimiz bozulduğunda ya bir BIGBANG şarkısı ya da videosu açmıyor muyuz? Kahkahalar atmasak bile, minicik de olsa bile tebessüm etmiyor muyuz? Ben de bir çok eğlenceli gifi bir arada görürsek keyfimiz bu bayram gününde daha çok yerine gelir diye düşündüm! Lütfen yorum ve düşüncelerinizi eksik etmeyiniz! ^^ 




  

Let's Do It! :p



Ohh Ohh!!



Bu gifin ait olduğu video da komediydi! Hani şu tekrar tekrar izlenilesi, izlenilesi de yarılınası!! 



BIGBANG is the Best olursa ne olur? OH MY GOD!!



Peki BIGBANG Turkish V.I.Pz görürse ne olur?? Yok ya Turkish V.I.Pz onları görürse mi böyle olur? Neyse bu çok karışık bi konu!! 



Wow! Fantastic BB!



Millet kuliste hazırlansın,koştursun aha şunlar da böyle işte!! :p



Hanimiş popişler!! Sallayın da görelim!! 



Yirim sizi domino popişler!! :p

Peki bir de üyeleri incelersek neler çıkar? Sizce neler çıkar? Bence bol bol DaeSong çıkar!! :D



Hem de böyle!! :p



Böyle! :p



Ve böyle! :P



Sonra tutabilene aşk olsun!! :D

Bir de DaeSong kadar dans konusunda popüler olan bir üyemiz daha var! Normalde tadından yenmez ama dans edince iyice bi bal oluyor! :D


Kim demiş o dans edemez diye!! Halay da çeker! Göbek de atar! 


Break Dans da yapar!


T.O.P kaçar!!

Bir de üçlü beşli mi baksak bizimkilere!! :p


Genelde uçan fazla bi enerji sarfeden üyemi TaeYang! :D Hayır nasıl oluyor da böyle şapşik olurken en sakin üye gibi duruyo anlamıyorum! Çakal, çaktırmadan yapıyor yapacağını! :D

Şurda da olduğu gibi! Hayır ne gerek var Tae! :D


Bi sen kaldıydın Ji sen de kıvır! :D


Hey adamım senin derdin ne!! Yoo!! SWAG!! :p Bizimkiler arabaları pek sever! İçine girince dünyaları değişiverir! :p



Büyük SeungHyun küçük SeungHyun'u yer! :p 


Ya da bunlar komple küçük Seung Hyun'u denk getiriyolar! :P


Yıl 2006-7


G H E T T O E L E C T R O !!! Yoğğ!!
Yıl 2010! No difference! :D


GD&TOP!! Ölünesi tipler bunlar yaa! Aiigoo!! *.*

Hey!! Kendimi kaptırdım, gidiyorum! Artık durmalıyım, gerisini Part-2'ye saklıyorum! O kadar çok böyle anları var ki hepsini istesem de sığdıramam!! ^^



Oldu o zaman bize müsade!! ^.^

Bir de bana alkış yok mu???


Teşekkürler efenim ne demek!! Her şey sizler için!! *.* >>

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Yoğun istek üzerine sana başka blogdan yazı da paylaştırttımya daha ne diyeyim kendime :) Walla seyyah değil bu sefer ben idim zorla bu blogda Bigbang enterasanına :) yer verdiren. Giff koymayı beceremeyince topu seyyaha attım ;)

Ben niye bu gruptan kopamıyorum? Biri beni durdurabilir mi?

Dae o ne hal oğlum kalk yerden, üşüteceksin, çocuğun olmayacak.

Niye GD bu kadar az :) bir dahaki sefere böyle olmasın, bir seferlik maruz görebilirim :) :) :)

seyyah dedi ki...

higgs'in söyledikleri doğru. Malum seyyah'ın ad çıkmış bir kere ondan beklenir der kime sorsanız. :) Ama büyük bir iştahla yükledim ve çok eğlendim, biz Bigbang daha az vakit ayıralım dedikçe karsımıza böyle şeyler çıkarıyorlar. Olmuyo böyle yapmayın arkadaşlar :)

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger