Pages

1 Ocak 2013 Salı

Doğum Günü Kutlu Olsun Higgs!



Seminer hazırlıkları esnasında Ajzen’in beklentiler ve değerlere dayanarak tutumları ölçme modelini formüle etmeye çalışıyorduk ama ve lakin değişkenleri bir türlü yerleştiremedik. Mümkün sonuç olarak molla google'a başvurup bir danışalım demiştik ki ne görelim  Doğum Günü Kutlu Olsun Higgs! 
Bense Higgs'in doğum günü olduğunu bile unutmuşum seminer davasına :) ilk bakışta  aaa ne güzel deyip sandık ki bu gün Peter Higgs'in doğum günü. Google'u dürtünce anladık ki yok öyle bir şey canım bu sensin haydi eller havaya tarzında eğlenceli bir sayfa açtı bize.



Tabi hemen sevindirik delisi oldum :) görmemişlik adına önce face sayfamızda sonra blogda paylaştık :) Adından bahsetmişken Peter Higgs'i de pas geçmek olmaz buradan başarılarının devamını dilerim. 

Ben ne mi istiyorum;

Böyle bir ortamda kitap okumak, okudukça dolmak, doldukça doldurmak...,


tamam kitapların üstünde uyumak yok ;)



Buralarda nereler yengem ben hiç görmedim bilmedim duymadım amma pek beğendim. AH buralarda olaydık, ormana bakaydık yeşilin canlılığını görmenin sevinciyla heyecanımızı koruyaydık demek adına o çubukta boy göstermek,


Ya benim başka zevklerimde var Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok keşfedilmiş yerlere gitsem yeter. Ne de olsa keşfedilmiş mekanlarda keşfedilmemiş duygular saklı deyip dünya gözüyle şuraları bir gezsem görsem yeter :)


Birde umum adına bereket, sıhhat, huzur, şuur, rıza, idrak, şifa aslı af ve afiyet istiyorum ama nasıl resmedilir kalplerde nasıl bir anlama bürünür bilemediğimden resmini- fotosunu- tualini size bıraktım (: 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger