Pages

4 Kasım 2012 Pazar

Hello Stranger


         Taze taze bitirdiğim filmi hemen sizlerle paylaşmak istedim. film romantik- komedi türünde 2010 tayland yapımı.imdb puanı da gayet yüksek 8,3. kısaca konusu bir kızla bir erkeğin kaderin onları Kore turundayken Seul'da karşılaştırması sonucu başlayan aşk hikayelerini anlattığını söyleyebiliriz.    

    Gelelim benim izlenimlerime son yıllarda G. Kore takındım olduğu için turist gözünden nasıl görünüyor acaba diyerek başladım filme açıkçası. Zaten onlar gezerken kendim gezmiş gibi hissettim( malum gezmeyi-görmeyi çok severim).   

Başroldeki adamın ikinci filmini izleyişim( tuttum ben çocuğu :p).  Adamın şapşal hareketlerine ve saçma sapan esprilerine çok güldüm(bende olurda farklı ülkeleri ziyaret etsem bu adam gibi olurum herhalde). Ayrıca k-dramalarıyla aklını bozmuş olanlara atıfta bulunması çok hoşuma gitti. Kızımıza gelecek olursak öncelikle çok şirindi. Kore dizilerini çok seven, çekildiği mekanlara falan gidiyor( benim favori dizim coffee prince' de uğradı). 

   İki yer daha çok komikti bence( benim olmayan hafızam bile hatırladığına göre :p). Birincisi kızla oğlanın birlikte yemek yediği sahne (ben yiyemezdim heralde oğlanı takdir ettim), ikincisi de bi adaya gittiler orda oğlan pek bi şeker göründü gözüme. Ayrıca oğlanın turla gezerken halleride pek bi komikti. Neyse neyse daha fazla spoiler vermeyeyim izleyip görün, gülün derim. :)


İşte size filmin fragmanı ;


İzlemek isteyenler http://yeppudaa.com/showthread.php?t=28955 linke tıklayıp izleyebilirsiniz. İYİ SEYİRLER :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger