Pages

27 Kasım 2012 Salı

Ortaya Karışık

    Uzunca bir ara verdik değil mi?  Sınav, sunum, seminer, gez dolaş sonunda yorgun bitap ve hasta düşmeyi haketmenin gururu ile antibiyotik tedavisi başladı J
   Evet bencede daha kışa girmeden hasta olmakta nereden çıktı. İlginçtir yoruldukça yol alıyorum yorulsam hasta olsamda mutlu oluyorum. Bu aralar psikolojim iyi istediğim kitapları okuyorum programda yaptım kendime bu hızla ve şevkle gidersem iyidir.
   Kendi hakkımdaki reklamları bir kanara bırakayım, akşam ahretliğimi arayacağım birbirimizi yeterince ihmal ettik. Ders, sunum….. vs hepsi bahane.
   Bunu face'de gördüm güldüm 3 kez izledim yetmedi 3 kez de annemle izledim :) sizede göstermeden edemedim.


   Ders çalıştım, sınava girdim, yeni muhteremlerle tanıştım, kitap okudum, hoş mekanlar gezdim J sırayla anlatayım, ders çalışma ve sınav  kısmını tabiki atlıyorum.

Yeni şahsı muhteremlere geleyim:

*Necdet İiçel Abi, bir tanıdığım vesilesi ile tanıştım çok çok hoş sohbetlerin bulunduğu (vaazlar var) dini bir site. İçinde her derde deva hem de bedava akla ve kalbe derman konulara değinilmiş tavsiye olunur…….

*Uğur Akkafa, taa üniversite yıllarında bir arkadaşım dinliyordu ben hiç oralı olmazdım ve lakin ders çalışırken ilgimi çekti J akla takılan sorulara hoş cevaplar verilmiş yine akıl ve kalp alışık olmadığımız yollarla feth edilmiş…….


*G DRAGON, J(dua listemin yeni konuğu) seyyah can inanamıyorum bağımlısı oldum bu nedir ya. O tipini bilem sevdim. Ki ben erkek erkek gibi kadın kadın gibi olunca hoş ve makbuldür savunucularındanım. Amma ve lakin bu uşak çok şirin. Her gün dinler oldum dinlediklerim arasına bunu koyunca utanır oldum sonra çok hoş buldum. J Tanıtımını seyyah yapmıştı bende nedir bu bir bakayım dedimdi de devamı geliverdi. Şahsı muhterem hürmetine grubunda bağımlısı oldum. Bu şarkı eski ama bende yepyeni. Yaşı ilerliyor yavrucağın inş bir elinden tutan olurada imaj maker’a dur der. Tamam yine deli dolu olsun ama azıcıkın durulsun J …….


*ONE OK ROCK , ben Japonları çok  daha yakın buluyorum kendime!!! Bilmiyorum bu cümleyi kurmak ne kadar doğru zira Japon yazınca muhtelif arama motorlarının bile nevri dönüyor. İfrat tefrit  insanın karşısına ne menen şeyler çıkıyor. Gruba döneyim adı üstünde rock grubu. Benim geçmişim Linkin Park’a daynır ah gidi gençlik. Ezelden bağırasım vardır böyle gel görelim ben dört elif miktarı uzatmayı bile beceremeyenlerdenim J  Paylatığım video grubu tanıtmak için yeterli ama ben kendilerinden ara ara bahsetmek istiyorum…….


*RADWIMPS, ilk olarak ben bunlara nasıl oldu da eriştim hiç bir fikrim yok.Bu parça eski tarihi tete 2009 dayanıyor :)  Şarkı söyleyen çocuğa baktım kız mı erkek mi-kız mı erkek mi baktım baktım aman Japon adamın tartışmasını zihnimde niye yürütüyorsam diyip molla google’a danıştım J neyse grubun tanıtımını başka bahara bırakayım ya da seyyah yapsın…….


Okuduğum kitaplara değinmeli miyim ya da bu aralar neler okudum azıcıkın olsun anlatmalı mıyım hiç bilemiyorum. Ben aynı anda dokuz kitaba başlayıp sonra dayanamayıp araya bir kitap daha sıkıştırıp on kitapla maratonu bitirenlerdenim J Gönüllü Kulluk Adına Söylev şu an elimde. ‘ Bir kişinin binlercesi karşısındaki cesaretine şaşırıyoruz da, binlercesinin bir kişi karşısındaki korkaklığına neden şaşırmıyoruz? Üstelik savaşmaya bile gerek yokken, bir zorbanın elinden bir şey almaya çalışmak, ona başta bir şey vermemek bu kadar kolayken?’ diye devam eden satırlar ilginizi çekerse bir bakın derim……..

NOT: ( …….) anlamı aslında anlatmak istiyorum ama şu an hiç yeri ve zamanı olmadığı için bahsedemiyorum bir ara uzun uzun değinilecek J

0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger