Pages

2 Kasım 2012 Cuma

Traditional japanese Food :) Egg



  Youtube beni yine nereye getirdi bir bakın hele.Traditional japanese food :)  YUMURTA

  Bana bunlardan alabilir misiniz? Minik tavvşan, ayıcık, araba, balık ne şirin değil mi?

   Tamam tamam yumurta ile aram pek iyi değil ama şifa niyetine haftada-ayda bir iki kez yiyorum. (annemle iken her gün) Bu kalıplara bayıldım bende istiyorum yumurta yemeyi eğlenceli hale getiriyor ve de akıllıca.

   Kreşler, küçük çocuğu olanlar, yumurtayı sevenler, eğlenmek isteyenler(ben tamamı ile bu katagorideyim:) alabilir. Bir sitede yumurta sevmeyen çocuklar diye sınırlandırmışlar, kınadım. Türkiye'de satılıyor mu ya da sipariş için güvenilir bir adres var mi hiç bilmiyorum.Bilenler benimle iletişime geçebilir.

   Ben bir tane yabancı satış adresi buldum buradan bakabilirsiniz. Lakin verdiğim adresten ben almam :) şaka şaka

   Yapım aşaması iyi seyirler... 

      Kawaii boiled egg rabbit and bear


0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger