Pages

28 Kasım 2012 Çarşamba

Defter Yapıyorum :)


Evet evet gerçekten defter yapmaya başladım. Yani bir ay falan oldu zihni hazırlığı sayarsak daha fazla ;) henüz veri topluyorum, malzemeleri temin ediyorum başlangıç aşamasındayım. Tabiri caizse emekliyorum öylemi olsa böyle mi olsa, diksem mi söksem mi bana yepyeni eğlenceli bir etkinlik çıktı. 

Tamam biliyorum böyle defterler satılıyor ama ben içine kendimi de koyayım diye emek verme yöntemini seçtim. Para vermekten zor ama zevkli :p (Seyyah ve ablamdan malzeme aşamasında yardım istiyorum buradan duyurulur)

Çok çok şirinler, tatlışlar, hoşlar, ciciler .... Velhasılı kalbimi çalmayı başardılar. Bu arada günlük tutanlar, anne olacaklar, yeni anne olanlar, evlenecekler, nişanlılar, yıllardır evli olanlar, sevgilisi olanlar, dostunu sevindirecekler, anneanne-babaanne-dede olacaklar, öğrenciler, öğretmenler ……… hiçbir katagoriye girmeyip  yapmak isteyenlere örnek aldığım çalışmaları göstereyim.







Almak isteyenler buraya, çeşitli çalışmaları görmek isteyenler buraya bakabilir. :) :) :) :) ;)

hoş bir çalışma örneği;



0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger