Pages

20 Eylül 2012 Perşembe

Yeppuda Teşekkürler

Efendim ben yeppuda fanıyım.Fanlarını ayırt etmeden kardeşim bildiğim dünya tatlısı bir site.Bu gün resmen yeppuda fanlarının sabrını sınadım affola :D

Yaaaaaaaaa arkadaşlara bloğumuzu desteklemeleri için linkimizi yazıp gönderiyorum ve mesajım  / / / / // // /// //  böyle antin kuntin, ne idüğü belirsiz, insan aklının almayacağı bir şekilde gidiyor.Dedimya daha önce benim katışıksız becerksizliğim sağolsun narin, zarif ve bi o kadarda naif bünyeme neler yaptırıyor.

Ulaşabilen yeppuda fanlarına teşeşkkürü bir borç bilir, meydana gelen namüsait durumdan ötürü özrümü sunarım

Yeppuda ana sayfa linki :D

http://yeppudaa.com/

Yeppuda kendi tanımı ile uzak doğu sinema ve kültür sitesi.İçinde tatlı mı tatlı arkadaşlardan tutun da doğu, orta doğu, yakın doğu, uzak doğu hakkında dil, kültür, sinemma, müzik..... vs hakkında bi dolu şey var.O kıymetli vaktinizi ayırıp bir göz atın derim :D
 

2 yorum:

meryem dedi ki...

hayırlı olsuunn :) bende yeppudaa da gördüm linki bakayım dedim.blog işinde bende yeniyim o yüzden hislerini anlıyorum :D başarılarının devamını dilerim...

Unknown dedi ki...

Teşekkürler.Sanada blog işlerinde başarılar dilerim :D

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger