Pages

17 Kasım 2012 Cumartesi

gideceğim- gidiyorum- gittim

   Bu aralar sitemlerde biraz biraz blogu yazarlarına karşı. Onunla ilgilenmiyorlar; ilgilenemiyorlar. Biraz geçim derdi biraz da o sınav bu sınav gezmekle meşguller. Bende nasıl geçiyor günler farkında bile değilim. Yollardayım iki haftadır. Dün güzel bir yolculuk geçirdim. Bindiğim araç her zamankinin aksine gayet konforluydu yolcuları düşünerek ayarlamışlar minibüsün içini, teşekkür ediyorum(iki senedir zorunlu tercih ettiğim firmada bir ilk yaşadım yolun nasıl bittiğinin farkına bile varmadım).Yarın yolculuk serüveni yeniden başlıyor arada sınava gireceğim artık. Sınav vesilesiyle canım higgs bozonu'nun yanına gideceğim. Yeni mekanını da görmüş olacağım    böylece. Eh bana oraları gezdirir herhalde. Higgs sabah erken saatlerde yanındayım inşallah. Bu misafiri kabul et artık.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger