Pages

20 Ekim 2012 Cumartesi

Sleeq & Najwa Latif - Untuk Dia

   BU NE YAA :) :) Kesinlikle ne söylüyorlar hiç mi hiç anlamadım ama sevdim.Evet evet gerçekren sevdim.Paylaşmış bulunduğum video youtube denen canavarda 8 000 000 dan fazla izlenmiş.Bence PSY denen ne idüğü belirsiz gag... bi şeyden daha şirin (kişisel yorum o da kendince güzel bi şey yapmış saygı duyarım, tebrik ederim)

   Ben bu videou nereden buldum, alakam ne, nasıl oldu da blogda paylaşmak istedim bilmiyorum.Şu an şu şahsı münhasırları araştırmak için vaktimde yok.Salı seminerim var ona sular seller gibi çalışmam lazım, ben burada ne yapıyorum acaba!??

   Yoytube yarumları çok hoşuma gitti, yani anladıklarım.Hangi ülkenin vatandaşları, hangi dili konuşuyorlar, ne yer ne içerler,.... haberim yok.Neticede müzik evrensel deyip pek bir sevdim yavrucakları. Seminerden sonra arayıp tarayıp tanıtımını yaparım:) Zaten tanıyanlar var ise banada tanıtsın çok hora geçer:)

Neyse yine uzattım iyi seyirler


0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger