Pages

23 Eylül 2012 Pazar

Uzaklar

   Beni tanıyanlar bilir yıllardır  öğrenciyim, yıllardır kitap okuyrum, yıllardır ders çalışıyorum, yıllardır ingilizce öğreniyorum yıllardır yılardır yıllardır......ve yıllardır uzaklar hayranlığım var.Canım annem "sana evden uzak olsunda neresi olursa olsun hep gidesin var yavrum" der :)

   Evet ama anne keşif böyle bir şey ben ne yapabilirim.

   Okursun, araştırırsın, için ısınır seversin, mantıklı gelir(iş-eğitim vs için) ve gitmek istersin.
AAA ne tesadüf ki uzaktır.Tatil planım uzakta, eğitim planım uzakta, kitaplarını okuduğum yazar uzakta, sevdiğim şehir uzakta.......

   Bir aralar Atatürk Havaalanı uğrak yerimiz olmuştu :) Yakında olunca arkadaşla gidip bilet fiyatlarını, kaç aktarma yapmak gerektiğini, hangi hava şirketlerinii değerlendirirsek ucuz, rahat ve güvenli olacağını vs vs hep soruyorduk :D hiç birşey sormazsakda o havayı soluyup dış hatlarda uzaklara gelenleri selamlıyor ya da uzaklara gidenleri uğurluyorduk.

   Sadede geleyim :D ilgimi çeken uzakları dilim döndüğünce, kalemim yettiğince tanıtayım.Efendim amaç halka hizmet :) Sonra duymadık, bilmedik, aaa haberimiz yoktu demeyin.

NOT:Bu bir yazı dizisidir.Gittiği yere kadar devam edilecektir


2 yorum:

seyyah dedi ki...

yazıyı ilk gördüğümde gülümsedim. Hep yazmak istemişimdir gitmek istediğim yerleri, ama kalemim güclü olmadığından cesaret edememişimtim. aklımdan gcenlerin yazıya dönüşmesi ne harika..

Unknown dedi ki...

benimki kalem gücü değil cahil cesareti :)

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger