Pages

20 Eylül 2012 Perşembe

Blogdan Anlamayan Kuzenin Yazısı‏

 
   İyi geceler biraz biraz okuyucuları ruhumu arındırdım geldim.Her şeyden bunaldığım yemek bile yiyemediğim bu günlerin geçeceğini biliyordum.Yine de insan başka meşguliyetler edinince daha çabuk atlatır değil mi?Ben de okuldan sonra, okul işine sadece yarım saat bakmaya karar verdim. Böylece hem beynim dinlenir hem de ertesi güne daha enerjik başlarım diye düşünüyorum.Kalan zamanımı da bloga ayırırım daha çok geliştirmemiz lazım :) ee ne de olsa bu işte yeniyiz :)
      
 
edit:Bu yazı tamamladıktan hemen sonra yarına plan hazırlaması gereken admin haftasonunu iple çekiyor.Söz o zaman kendimden bahsetmeden blogumuzu geliştirici paylaşımlar gelecek..
yalnızlığın dibine vurduğum günler-geceler gibi...
 
 

   Azu- For You bu müzik video ile birleşince bambaşka diyarlara götürüyor beni.. hele ki kızın koca salonda tek başına kayışı sanki dünyaya meydan okuyor.Büyük olabilirsin, zor olabilirsin ama bende güçlüyüm dercesine..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger