Pages

8 Ekim 2012 Pazartesi

Bunlar Nasıl Taş

   Yoruldum sanki evet evet yoruldum.2* yaşındaysan ve hala öğrenciysen hayat gerçekten çok zor :) :) Gözlerim yeterince kızardı,Bir süre herhangi bir  şey okumasam olur mu, artık T.O.P. dinliyorum bu normal mi, ben çok mu gamsızım.....???

   Merak etmeyinn benimki geçici şok.Sunum-seminer, ara-tara bul makale yaz-sil baştan başla.. sonuç şuur kaybı.Yazımazın başından da anyacağınız üzere hala ama hala tweety ve cedric izleyicisi olduğum doğru.İzlerim, severim, hayranıyım, tahşidatını bile yaparım.

   Neyse taş demiştim hemen konuya dönüyorum Martha Stewart tayzem ne orjinal kadın yine yapmış yapıştırmış ve yakıştırmış.Sitede gezerken öyle taşlar gördüm ki bende yapacağım. Malzemeler yine kolay mı kolay ve bence her yaş grubuna hitap ediyor:) çocuğunuza arkadaşınıza hatta annenize bile yapabilirsiniz.Ben arkadaşıma hazırlamayı düşünüyorum taşların üzerine yazılmış bizde anısı olan kelimeler, cümleler ... vs.

Fikir benden uygulama sizden sayın okuyucularımız.Buyrun taşlarımız:







0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger