Pages

22 Ekim 2012 Pazartesi

Sevindirik Olmak :)

  He hey ben çok mutluyum bugün. saat 17.00 den önce evdeydim. Çok mutluyum. yapılan haksızlığın giderilmeye çalışılması güzel. ee ne var bunda diyecek olanlar vardır. Ben bazı yanlışlıklardan ve suistimallerden dolayı bazı günler 40dk bazı günler ise 90dk fazladan çalışıyordum(hiçbir ücret almadan) ve bu zorunluydu. Neyse efenim biz veryansın ede ede sonunda biraz düzeltme yaptılar. 

 Tabi önceden sevinmeye başlamış olabilirim. Tekrar değişiklik yapılır mı bilemiyorum. Değişiklik yapılırsa da haksızlığın düzeltilmesi için ben farklı yollar aramaya devam ederim. Ortam germeye hiç gerek yok değil mi ama. Nasıl ki bu ülkede hiç kimse bedavaya 10dk bile çalışmıyor bende çalışmak istemiyorum. Ee nerde kaldı senin fedakarlığın diyenler; ben yeterince tolerans gösteriyorum zaten. 
Neyse efenim verhasıl kelam bugün eve erken geldim yarın daha da erken geleceğim.                          MUTLUYUM, MUTLUYUZ SİZLERİDE MUTLU GÖRMEK İSTİYORUZ... 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger