Pages

4 Nisan 2013 Perşembe

Hoş Geldin Bahar

Bir bahar çocuğu olarak baharın yağmurunu, yaşını, güneşini, gülüşünü, açan çiçeklerini, uçuşan böceklerini, saçılan polenlerini, nezlesini,..........seviyorum-ayrı bir haz alıyorum

Öyle bir diriliş ki Yaradan "hadi kulum silkelen, ölümde hayat vardır. Kışın ardına baharı, bahara da doğumu -doğumun en kutusunu- yerleştirdim" diyor.

"Yaratılana bak, yaratanı gör, tefekkür et, takvaya er" derler ya hah işte tam havası-zamanı-sırası (her zaman mevsimidir de bu daha açık bayanı)

Ne zamandır yazayım yazayım diyorum, bir da bakmışım bilgisayarın başına oturunca hevesim kaçmış. Bu aralar bu davranışı huy edindim. En meşgul anlarımda aklımdan onlarca şey geçiriyorum "aman şunu da yapayım, bunu da yapayım , sakın ha şu eksik kalmasın, şu mesele de elzen...." a-a o de ne elim boşalıp feraha erince azmin-hevesin-şevkin-planın-progranım yerinde yeller esiyor.

Bu yakınmalar devam eder gider. Ne demişler "Haticeye değil neticeye bak" buradayım yazıyorum, içimdeki yıldırıcı kuvvete selamlar olsun. Yendim seni :p 

Neyse yeter bu kadar sizleri Georgianna Lane fotoğrafları ile baş başa bırakıyorum  

Selametle....;)

























0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger