Pages

5 Mart 2013 Salı

Gif 2 Hayvanlar Alemi

uyan uyan bizden bahsediyor


doğuştan sanatçı olanlar
modern dans


tiyatro


5'li erkek ses ve dans grubu ;)


tam otomatik sistemler




abla açılın açılın işe geç kaldım


aramızdaki yaramazlar :)


bööööö, cicim moralin mi bozuldu

  
alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste ;)


ne baktın cicim, farklı mı geldi hehhehe


rızkıma göz dikme ha


dikkat dikkat sörfçüler geliyor


kız gel gel çok şirinler, amcangilleri, dayıngilleri, teyzengilleri de çağır


ay aman aman geldim, offf napcaz şimdi


aceleye gerek yok, ellerimi yıkayıp geliyorum abla


saçı başı düzeltelim de bakımsız demesinle


sen uğraşa dur ben çok coolum :) ;)


banane banane gelmiyorum açım ben aç, gidin siz 


ha ne oldu geldiler mi, benim içim geçmiş de


ay inanmıyorum şu hallerine bak reziller, azıcık hayvan olun


demi ya komşum bizim kızı da kendilerine uydurmuşlar yavrucak ateşler içinde


aferin evlatlarım aile saadeti başkadır, ayrılmayın yanımdan


hadi Allaha emanet görüşürük, sağlıcakla





0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger