Pages

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Bu Hayat Senle Güzel ANNEM

Hepimizin göz bebeği, biricik annelerimizin anneler günü kutlu olsun. Fazla söze gerek yok sanırım birçok ülkede pazar oldu ve annelerine kocaman sarılıp onları ne kadar sevdiklerini söylediler bile. Sıra bizde anneciğim seni birçok kere hüsrana uğratmış olsam da biliyorum ki beni çok seviyorsun. Eee bende seni çok çok seviyorum. 
        Ben daha fazla konuşmayayım. Sizleri anneler günü için hazırlanan birbirinden güzel videolara bırakıyorum. 
İlk önce favorim eskide olsa 'BİR TEK ANNEM OLSUN BANA BİR ŞEY OLMAZ' 

Bu reklamı da cok seviyorum çünkü annemin bana söyledikleri birebir var ' O tabak bitecekk'


Madem profilodan başladık simdi de bir yıl önceki video


Ve bu yılın videosu üniversite yıllarını hatırlatan, gülümseten geçmişe götüren video

'teknosa'nın yıla damgasını vuran videosu 'son teknoloji anneler'


ve beko'dan çakma Teknosa videosu
 ama buffering kısmı çok güzel olmuş değil mi?
ve son olarak rusça bir şarkı ne diyor parçada bilmiyorum ama beni çok etkiledi..

Tüm annelerimizin günü kutlu olsun. bugün Reyhanlıdaki patlamada hayatını kaybeden annelerimize Allah (cc)  rahmet diler; çocuklarını kaybeden annelerimize rabbim sabır versin. :(

0 yorum:

Yorum Gönder

 

(c)2009 biraz biraz. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger